czwartek, 24 marca 2011

Sklepy netowe czy może aukcje też netowe

Skoro podjęłam się pisania blogu (blog to w końcu internetowe zjawisko) i to w dodatku o modzie, to muszę napisać coś o sklepach internetowych z odzieżą czy też bielizną oraz o aukcjach internetowych.

Jak już wcześniej wspomniałam nie korzystałam jeszcze z żadnego sklepu internetowego z odzieżą czy bielizną, za pomocną aukcji internetowych też nie kupowałam, ale zaczynam pomału się tym interesować. Ktoś kiedyś mi powiedział, że jak czegoś nie możesz w dostać w tradycyjnym sklepie to na A. na pewno to kupisz. Fakt jest tam trochę tego towaru ;-).

Jak raz usiadłam, aby poprzeglądać zawartość tego serwisu to, aż oniemiałam. Trzy godziny mineły mi jak z bicza trzasnął. Mam oczywiście tutaj na myśli tylko odzież oraz wszystkie niezbędne akcesoria modowe. Jednak mam pewne opory co do kupowania w takiej formie bielizny czy też odzieży.

Czy tego ciucha nie trzeba jednak przymierzyć? Sprawdzić czy coś nie odstaje, sprawdzić czy nie ma jakiegoś feleru? No fakt jak kupuje figi w normalnym sklepie to też ich nie mierze. Wśród różnych modeli biustonoszy mam takie, których w ogóle nie dotykam bo wiem, że i tak nie będą dobrze leżały. Od chyba 10 lat noszę cały czas ten sam rozmiar biustonoszy więc może trzeba by spróbować kupić coś w sklepie internetowym z bielizną?

Może nie będzie to bolało tak jak myślę. A są tam czasami dostępne takie marki, których w tradycyjnym sklepie szukać ze świecą a i tak się nie dostanie. Co o tym myślicie kupować czy nie? Jak dla mnie Esotiq ( czyli to co na zdjęciu) do kupienia tylko w sklepie internetowym z bielizną;-(.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz