czwartek, 24 marca 2011

"Jest tylko jedna moda"...

Dziś będzie mądrze ;-). Przynajmniej z takim postanowieniem usiadłam do komputera ;-).

Ostatnio oglądałam stare numery Elle (niestety z braku czasu nie nadążam zupełnie z czytaniem aktualnych, więc kupuje nowe numery, ale czytam je z małym poślizgiem - to byłoby tyle tytułem wyjaśnienia) i bardzo spodobało mi się to co przeczytałam we wstępniaku Redaktor Naczelnej Joanny Nojszewskiej. W numerze sierpniowym napisała, że "Jest tylko jedna moda: ta, którą kochasz". Zainspirowało mnie to do przemyśleń.

Otóż ostatnio często zaglądam na forum Moda na gazeta.pl i tam różne dziewczyny pytają się czy ten sweterek jest ładny, jaką kupićbieliznę, aby być modną w tym sezonie dla swojego mężczyzny, czy kupić tą torebkę a może tamtą itp. Często też zabieram głos w takich sprawach chcąc oczywiście pomóc niezdecydowanej forumowiczce w dokonaniu odpowiedniego modowego wyboru ;-). Starając się wybrać to co akurat jest modne w sezonie. Jednak przez przynajmniej najbliższy tydzień moim mottem będzie
"Jest tylko jedna moda: ta, którą kochasz".

                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz