czwartek, 24 marca 2011

Modne kolory

Ktoś na moim ulubiony gazetowym-modowym forum napisał, że żółty będzie królował w tym wiosenno-letnim sezonie. Zaprzeczyć się nie da bo pomimo, że nowe kolekcje dopiero wchodzą na sklepowe półki to jednak już tych żółtych ciuchów jest sporo. Oczywiście ja również niemogę być gorsza, z tą małą różnicą, że zaproponuję coś żółtego z zakresu bielizny. W oko wpadły mi te dwa komplety.


 

Szczególnie podobają mi się te zestawienia z szarym kolorem. Żółte rajtki zadomowiły się już w mojej szafie jakiś czas temu, po tym jak kupiłam sobie jeansowe rybaczki, które przeszycia miały zrobione właśnie żółtą nitką. Ale wracając do prezentowanych kompletów można je kupić tutaj. Cena? Koszulka 78,97 zł+spodenki 37,97 zł; Biustonosz 85,47+stringi 37,04 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz