czwartek, 24 marca 2011

Pasiasty płaszcz i wełniany komin



Z tęsknoty za latem stworzyłam stylizację w marynarskim stylu. Granat połączony z bielą, czerwień i paski. Płaszcz mam swojej szafie od ponad roku i wciąż go uwielbiam. Rok w mojej szafie dla ciucha to naprawdę rzadkość, wszystko szybko mi się nudzi i większość ubrań ląduje na wyprzedaży. Jest dosłownie kilka rzeczy do których mam sentyment i nie sprzedam ich za żadne skarby świata. Zalicza się do nich m.in  TEN militarny żakit w którym byłam na swoim pierwszym Fashion Weeku i  torebka Calvina Kleina, którą kupiłam 5 lat temu za swoje pierwsze zarobione pieniądze.
Strasznie miło mi was poinformować, że mój blog został nominowany do Oskarów Fashion 2011w kategorii “Modny Blog 2011″ o tej nominacji poinformowała mnie wczoraj redakcja Fashion Magazime Możecie sobie wyobrazić w jakim szoku byłam kiedy to przeczytałam… JEśli lubicie tu wpadać i podobają wam się moje stylizacje proszę o glosy pod tym linkiem KLIK Co więcej mój blog znalazł się w rankingu Najbardziej wpływowych blogerów 2010 opublikowanym na bloguKominek.tv To dla mnie ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszego tworzenia. Dziękuje!
Płaszcz – ZARA
Botki – Select
Komin – Top Secret
Kopertówka – New Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz