czwartek, 24 marca 2011

Parasolkowa spódnica z turkusem i pomarańczem


Uwielbiam kształt tej spódnicy. To bombka, ale mnie bardziej przypomina złożoną parasolkę. Zestawiłam ją z dwoma intensywnymi kolorami i przyznam, że coraz częściej decyduje się na tego typu połączenia. Strasznie podoba mi się ten trend, możemy mieszać ze sobą kolory na milion sposobów. Całe szczęście, że nie przywiązuje się do ubrań i bez większego zastanowienia pozbywam się ich (niemal) każdego miesiąca naWYPRZEDAŻY SZAFY (najbliższa odbędzie się już w ten weekend!) . Rotacja w mojej szafie trwa w najlepsze i nie mam zamiaru tego zmieniać. No dobra, czasem żałuje, że czegoś się pozbyłam, np. teraz chodzi mi po głowie granatowa marynarka z Zary, która by idealnie pasowała do morskich spodni i pomarańczowej bluzki. No cóż, czasem trzeba ponieść jakąś stratę żeby zyskać coś lepszego i właśnie na to liczę :)
Spódnica – Warehouse
Botki – New Look
Bluzka – h&m
Kopertówka – New Look
Biżu – Claire’s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz