czwartek, 24 marca 2011

Szyfonowa sukienka i koturny Finsk



Ci którzy śledzą mnie od początku pamiętają moje zamiłowanie do sukienek, spódnic i nienawiść do spodni. Moje poglądy od tamtego czasu nieco  się zmieniły, zarówno spódnice, sukienki jak i spodnie zajmują ważne miejsce w mojej szafie co znacznie poszerza pole manewru. Wiosna za rogiem, więc znowu mogę zacząć pokazywać się wam w zwiewnych sukienkach. Ta którą prezentuje poniżej jest z szyfonami i zdobieniami na ramionach. Fajnie podkreśla talię i “tworzy” figurę klepsydry.
Ps. Wybaczcie skwaszoną minę. Zdjęcia “pod słońce” to jednak nie był dobry pomysł :)
Kolejna nominacja dla Fashionelki. Tym razem w plebiscycie Modne Kreacje 2010 w kategorii Blog Modowy. To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejna motywacja. Jeśli chcecie mi pomóc, swój głos możecie oddać pod powyższym linkiem.

Sukienka – LOVE
Futro – Zara Kids
Koturny – FINSK
Kopertówka – H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz